Materiaal beheer

MaterialencommissieVanaf 1 juni 2009 vormen wij (Tonny Kamphuis, Hans Plaggenmars en Harry Holweg) de materiaal-commissie van de VV Den Ham. We zijn begonnen met tassen en ballen, maar behalve het materiaal voor de selectie van het 1e team en sleutels zijn we inmiddels aanspreekpunt alle materiaal voor training en wedstrijden.

Van de verenging mogen jullie verwachten dat spullen goed voor elkaar zijn. Daar hoort bij dat, als er een keer wat kapot gaat of verloren wordt, je snel nieuwe spullen krijgt. Wij proberen dat op een goede manier waar te maken. Wij hebben van de vereniging de ruimte gevraagd om extra spullen te mogen aanschaffen. Daarnaast hebben jullie kunnen merken dat we geen onderscheid maken tussen teams: volgens ons hebben teams als A2, B3 of D4 ook graag goede ballen en voldoende bidons. Daarom hebben alle teams hetzelfde aantal wedstrijdballen, een waterzak en een kratje met bidons. Ook de trainingsballen dienen volgens ons voor alle teams van een bruikbare kwaliteit te zijn.

We willen vragen onmiddellijk beantwoorden en gevraagde materialen direct leveren. Daarom hebben we de meest gevraagde spullen op voorraad gelegd. Als we zaken niet op voorraad hebben willen we binnen enkele dagen alsnog kunnen leveren: klaar terwijl u wacht is ons devies! Het bestuur heeft ons de ruimte gegeven voor deze werkwijze. Wij zijn daar blij mee en kunnen jullie daarom goed van dienst zijn. Volgens ons dient daar tegenover te staan dat met respect met de aan jullie toevertrouwde spullen omgaan!

Om te weten wat er zoal in gebruik is en wat er per jaar kapot gaat of verloren wordt houden we een administratie bij. Zo krijgen we een goed beeld wat per jaar nodig is, maar ook inzicht in welk team netjes met zijn spullen omgaat. Na een half jaar zijn we er achter dat er trainers/coaches zijn die nooit iets verliezen of kapot hebben (inclusief trainingsballen). Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen! Maar we begrijpen dat, ondanks de beste bedoelingen, kan het altijd gebeuren dat iets kapot gaat of verloren is. In die situatie kunnen jullie bij ons terecht.

We hopen dat jullie tevreden zijn en blijven over onze manier van werken. Als er wat is gebruik dan ons adres op de website en leg je vraag aan ons voor. Je kunt ons ook aanspreken als we op de voetbal zijn! We helpen je graag.

Contact: materiaalcommissie@vvdenham.nl.