Vr. 8 september: Infoavond nieuwe wedstrijdvormen JO9

Zoals velen van jullie al vernomen hebben gaat er met ingang van het komende seizoen veel veranderen voor de voetballende jeugd.
In twee fases worden er nieuwe wedstrijdvormen geïntroduceerd. Komend seizoen voor de jeugd tot negen jaar (Den Ham JO9) en het volgend seizoen (2018-2019) voor de gehele jeugd tot 12 jaar (Den Ham JO9 t/m JO12)

Graag willen we de gedachtes achter deze veranderingen toelichten en uitleggen hoe we dit binnen de v.v. Den Ham “handen en voeten” gegeven hebben. Daarom organiseren we een voorlichtingsavond op VRIJDAG 8 SEPTEMBER, aanvang 18.30 uur in het clubhuis op de Rohorst. We zullen uiterlijk 20.30 uur klaar zijn.

Er zal eerst een presentatie gegeven worden, waarna we aansluitend door middel van een wedstrijdvorm zullen laten zien hoe dit uitpakt. Komend weekend zullen jullie dit ook al kunnen ervaren tijdens de eerste bekerwedstrijden. De leiders zijn hierover geïnformeerd.

De voorlichting is dringend aanbevolen voor ouders/verzorgers van de JO9-jeugd, maar eenieder die ook geïnteresseerd is, is uiteraard van harte welkom!

Wij hopen op een grote opkomst!

Mede namens de TC,

Gert Bijlstra Hoofd Jeugd Opleiding