Blessure/fysio

Als medisch team van VV Den Ham willen wij onze leden zoveel mogelijk blessure vrij laten sporten en willen daarom zo snel mogelijk kunnen handelen bij beginnende klachten-blessures. Daarom is het belangrijk dat een blessure snel herkent wordt, zodat er z.s.m. kan worden gestart met een behandeling.

Wat doet het medisch centrum binnen VV Den Ham?

• Wedstrijd begeleiding van den ham 1
  • Blessure behandelingen van senioren elftallen op de trainingsavonden (dinsdag-donderdag)
  • Hersteltraining 1ste, 2de 3de dames en a-junioren
  • Sport inloopspreekuur om de maandagavond van 45 vanaf 19.30 uur.
  • Behandelingen in de praktijk die niet bij de club kunnen worden behandeld. Denk hierbij aan echografie, shockwave, dryneedling en herstel van kruisbandletstel etc.

Het medisch team VV Den Ham bestaat uit:

Loes Ottens-Schreur (Sportverzorgster- personal en herstel trainer 1ste selectie VV Den Ham):
Daarnaast behandelt zij de senioren/dames elftallen op de dinsdag en donderdagavond. Behandelingen op afspraak. Tevens is Loes het aanspreekpunt van het medisch team. Zij overlegd met ernstige blessures met Wendy en of Tommie.

Tommie Dam(Fysiotherapeut):
Hij verzorgt het sport inloopspreekuur op de maandagavond vanaf 19.30 uur. Het inloop spreekuur is voor alle leden van VV Den Ham. (junior en senior) Het inloop spreekuur is zonder afspraak.
Tommie ondersteunt het medisch team vanuit de praktijk van het Health en Wellness centrum Den Ham.

Tom Rang:
Team manager van het medisch team.