F2 krijgt pak slaag

Geplaatst op

F2 Teamfoto

DES F2 – Den Ham F2 (6-0), 26 maart 2016

Toch een wedstrijd vandaag! Dinsdag kregen we het nieuws dat we deze zaterdag gewoon kunnen voetballen, al blijkt later dat DES het nieuws pas op het laatste moment kreeg. Hoe dan ook, een lekker potje voetballen. Wel met een flink aantal spelers die niet fit zijn, maar Boy van F3 doet gelukkig met ons mee.

De eerste helft, ditmaal wel met de shirts meegenomen, is het een gelijk opgaande wedstrijd, die zich vooral op het middenveld afspeelt. Door persoonlijke fouten staan we bij rust met 3-0 achter. Niet dat wij heel goed spelen en echt heel veel kansen hebben gekregen.  Stijn, Kevensly en met name Jesper knokken ontzettend hard in elk duel, terwijl de rest dit toch vandaag een beetje af laten weten.

Na rust pakt de ook de rest van het team het beter op en krijgen we zeker onze mogelijkheden om te scoren. Maar we mogen blij zijn dat Boy de tweede helft een boel tegenhoudt, want de eindstand blijft ‘slechts’ bij 6-0. Een terechte nederlaag voor F2. Moeten de coachen na deze tweede nederlaag op rij misschien al vrezen voor hun ontslag….?

Volgende week spelen we tegen PH. Hopelijk is dan wel iedereen fit en spelen we een stuk beter dan vandaag. Hopelijk zit het prachtige weer dan ook weer mee, want dat was wel om te genieten. Fijn (paas)weekend!

advertentie