Hammer verkiezingsdebat op 6 maart

DEN HAM – Vertegenwoordigers van alle politieke partijen, die meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen, zijn op dinsdagavond 6 maart present bij het Hammer Verkiezingsdebat. Dit debat vindt plaats in de kantine van Voetbalvereniging Den Ham. De politici gaan met elkaar in debat over hun plannen voor de komende 4 jaar. Er komen Twenterand-brede thema’s aan bod. Maar ook specifieke Hammer onderwerpen. Wie thema’s of onderwerpen besproken wil hebben, kan die indienen via debat@brinkdorpdenham.nl

Onder het motto “Zeg Hammenaar ben jij al in de stemming?”, wordt het debat georganiseerd door een aantal betrokken Hammenaren. “Wij hopen dat zoveel mogelijk inwoners van ons brinkdorp komen, zodat ze op 21 maart welbewust een keuze kunnen maken in het stemhokje”, zegt mede-organisator Marcel van Dijk, die tevens debatleider is. Iedereen kan onderwerpen of thema’s indienen, die tijdens het debat aan de orde komen. “Dat kan door uiterlijk 2 maart een mailtje te sturen naar: debat@brinkdorpdenham.nl. We maken de namen niet bekend van de mensen, die een thema hebben ingediend.”

Het verkiezingsdebat begint op 6 maart om 20.00 uur in de kantine van Voetbalvereniging Den Ham.