De competitie voor dit seizoen is weer afgelopen.  Dit betekend dat de materiaalcommissie

aan het werk gaat met het inzamelen/controleren van de materialen.

 

We vragen daarom jullie medewerking betreffende onderstaande punten.

 

  • Elk team moet er voor zorgen dat voor zaterdag 20 juni de kastjes en containers gevuld zijn met materialen die er in horen. Dus wedstrijdballen, trainingsballen, hesjes, waterzak, bidons en indien van toepassing een EHBO tas.
  • Op zaterdag 20 juni moeten de volgende materialen ingeleverd worden (voor diegene die stopt als trainer/leider) en gecontroleerd worden (voor diegene die door gaat als trainer leider) Wij willen nml duidelijk in beeld hebben wie wat heeft.  Daarom verzoeken wij jullie persoonlijk e.a. in te leveren of te laten controleren.
  • Sleutel    Wie stopt inleveren, wie doorgaat, doorgeven dat je in het bezit bent van een sleutel uit het sleutelplan.
  • Sleutel kastje/container: moet door iedereen ingeleverd worden, dus ook als je doorgaat als leider/trainer.
  • Winterjas/Zomerjas: Wie stopt, schoon inleveren. Wie doorgaat, nummer doorgeven.

 

 

Inname/controle:

 

Alle team`s (Pupillen, Junioren en Senioren!!)

*             Tassen, shirts,teamtas:  dus alles van iedereen inleveren (behalve broekjes en sokken)

 

Leiders: Alles graag tegelijk inleveren. Deze verantwoording niet bij de spelers neerleggen.

 

Opm.: Als je graag je eigen tas terug wilt, leg dan een briefje in de tas met je naam erop.

 

 

 

Indeling:

 

8.30 – 9.30     F teams

9.30 – 10.30   E teams

10.30 – 11.30 D teams

11.30- 12.30 C teams

12.30-13.30  B teams

13.30-14.30  A teams

14.30-15.30  Senioren teams