Beste Leider/Trainer,
De competitie voor dit seizoen is weer afgelopen. Dit betekent dat de materiaalcommissie
aan het werk gaat met het inzamelen/controleren van de materialen.
We vragen daarom jullie medewerking betreffende onderstaande punten.
- Elk team moet er voor zorgen dat voor zaterdag 21 juni de kastjes en containers gevuld zijn met materialen die er in horen. Dus wedstrijdballen, trainingsballen, hesjes, waterzak, bidons en indien van toepassing een EHBO tas.
- Op zaterdag 21 juni moeten de volgende materialen ingeleverd worden (voor diegene die stopt als trainer/leider) en gecontroleerd worden (voor diegene die door gaat als trainer leider) Wij willen nml duidelijk in beeld hebben wie wat heeft. Daarom verzoeken wij jullie persoonlijk e.e.a. in te leveren of te laten controleren.
- Sleutel sleutelplan. Wie stopt inleveren, wie doorgaat,
doorgeven dat je in het bezit bent van een sleutel uit het sleutelplan. - Sleutel kastje/container: moet door iedereen ingeleverd worden,
dus ook als je doorgaat als leider/trainer. - Winterjas/Zomerjas: Wie stopt, schoon inleveren. Wie doorgaat, nummer doorgeven.
- Sleutel sleutelplan. Wie stopt inleveren, wie doorgaat,
Inname/controle:
Alle Pupillen- en juniorenteams:
* Tassen, shirts, teamtas: dus alles van iedereen inleveren (behalve broekjes en sokken)
Leiders:
Alles graag tegelijk inleveren. Deze verantwoording niet bij de spelers neerleggen!
Seniorenteams:
* Verantwoordelijke leider geeft aan hoeveel shirts en tassen er binnen het team aanwezig zijn.
Indeling:
8.30 | — | 9.30 | F teams | |||
9.30 | — | 10.30 | E teams | |||
10.30 | — | 11.30 | D teams | |||
11.30 | — | 12.30 | C teams | |||
12.30 | — | 13.30 | B teams | |||
13.30 | — | 14.30 | A teams | |||
14.30 | — | 15.30 | Senioren teams |