Rabo Clubkas Campagne. Jouw stem is geld waard!

Rabobank Noord en West Twente draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe.
Daarom organiseert zij de Rabo Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen.
Rabobank Noord en West Twente stelt € 185.000,- beschikbaar! Ook v.v. Den Ham doet weer mee
aan de Rabo Clubkas Campagne! Vorig jaar werden we zelfs derde in de eindstand van de hele Noord West Twente campagne.

DAT RESULTAAT WILLEN WE GRAAG EVENAREN, MAAR DAT KAN ALLEEN MET JULLIE STEUN.

Stemmen
Van dinsdag 1 mei tot en met maandag 21 mei mogen klanten van Rabobank Noord en West
Twente drie stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs, waarvan maximaal twee op dezelfde club.
Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag
van € 185.000,- te delen door het totaal aantal uitgebrachte stemmen. De v.v. Den Ham
ontvangt het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is. ELKE stem is dus belangrijk.

Oproep aan alle leden.
Het is voor onze club  belangrijk om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Wij kunnen
deze bijdrage goed gebruiken.
Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie en vrienden stemmen geven aan de v.v. Den Ham
tijdens de Rabo Clubkas Campagne van Rabobank Noord en West Twente. Kijk voor meer info over
de Rabo Clubkas Campagne op www.rabobank.nl/nwt.

Tijdens de stemperiode van 1 tot en met 22 mei 2018 kun je als Rabo-klant weer stemmen op onze mooie club.
Deze stemmen zijn geld waard. Alle leden krijgen rond 1 mei per post of per e-mail een persoonlijke stemcode toegestuurd.
Ieder lid ontvangt drie stemmen, waarvan maximaal twee op dezelfde club uitgebracht mogen worden.

Stem op onze vereniging!

De codes kunnen ook verzilverd worden in onze kantine. Vanaf woensdag staat hier een laptop (inclusief) voor u klaar.
Als dank ontvang je hiervoor een kop koffie of glaasje fris.

Bedankt voor jouw steun!